iCamp-2010Спочатку нас було двоє. По дорозі зустріли ще пару. Потім ще двох хлопців. До нашої групи приєднався ще один чоловік, а за ним ще один…

Так ми шукали приміщення Львівської бізнес-школи, де вже розпочинався інтернет-форум Lviv iCamp 2010. Не так легко було його знайти. Хто ж знав, що саме Український Католицький Університет цими днями «перетвориться на центр інновацій та прогресу»…

Та знайшовши, прибувши та зареєструвавшись, ми розбіглися по поверхах. Далі те, що цікавим було для мене.


«Що нового в SEO в 2010 році» — довго, мудро і з пафосом розповідали Андрій Капельцов та Роман Рибальченко про просування сайтів. Ніяк не міг позбутися враження Їхньої вищості над нами нерозумними. Як же, «ані же іс Кієва»…
Роман Рибальченко

Зовсім інші враження від потоку «Інтернет-суспільство» (BlogCamp). Тепло, затишно, по-домашньому і, в дечому, по-львівськи Отар Довженко розповідав про блоґи і журналістику взагалі.
Отар Довженко

Знову попавши на «Інтернет-бізнес», замість «Розширеної web-аналітики» почув «Вводний курс web-аналітики». Прокол чи задумка? Якщо задумка, то невдала. Та пробачимо їм, «ані же іс Кієва»…

У презентації Тараса Назарука «Що таке український блоґінг і хто такий український блоґер» присутні могли дізнатися все про… польську блоґосферу. І хоча це не зовсім те, що хотілося почути, та сподобалася жвавість викладу і манера триматися.

Доволі повчальним був і виступ Сергія Пішковція «Як створити успішний блоґ». Кілька думок взяв на озброєння.
Сергія Пішковцій

От що було справді цікавим, то це презентація Олексія Мася «Побудова бренду в інтернеті». А слова: «Бренд — це одна буква!» стали провідними словами презентації.

Цікавим для мене був також виступ Остапа Процика «Створення бренду Львова в інтернеті». Справді, Львів — європейське місто. І добре було б, щоб ця думка поширювалася як в інтернеті так і в офлайні. І логотип Львова, який можна зустріти скрізь, а не лише у всесвітній мережі, у цьому допомагатиме. До речі, саме я виграв чашку з логотипом Львова на цій презентації. Приємно 🙂

З виступу Ярослава Ажнюка «Як соціальні мережі змінюють інтернет і як це використати собі на користь» особливо запам’яталася думка про рекламу вКонтакті. Можна рекламувати будь-що, будь-кому, для будь-якого міста і, навіть, вулиці. Взяв на замітку.
Ярослав Ажнюк

Щодо загального враження — дуже позитивно, якщо не враховувати невеликих проколів з перенесенням часу деяких виступів та запізнень. Під кінець форуму це було надто помітно. А ще зустрів знайомих, з якими спілкувався лише в мережі. Також познайомився з новими людьми і, думаю, не даремно.