Якою повинна бути соціальна реклама? Дієвою!
Повинна запам’ятовуватись і заохочувати до певних дій.
Найкращий для цього спосіб — експлуатувати людські почуття, емоції, страхи та бажання.
У цьому ролику це все присутнє. Тому така реклама запам’ятається надовго.
Влад Циганик
Більш як 10 років допомагаю компаніям та особистостям позиціонувати себе в онлайні, розширяти свій вплив в мережі та вибудовувати стосунки з клієнтами. Консультую та надаю підтримку. Продовження »
Дивіться також
8 Comments
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)
абсолютно згоден!
ось моя стаття на цю тему
http://www.time.org.ua/2010/11/blog-post_24.html
Цікава стаття. Є над чим подумати.
Совсем недавно попал на ваш блог, теперь каждый день захожу глянуть, а не написали ли чего нового. 🙂 Но, к сожалению, вы далеко не каждый день свой блог обновляете 🙁
Просто отлично.
Ніцца повідомлення про Циганик Влад — про інтернет, дизайн і не тільки » Публікації » Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття. Я дуже вражений часу й сил ви вклали в написання цієї історії. Я дам вам посилання на мій блог соціальних засобів масової інформації. Все найкраще !
Якщо чесно, то трохи дратує, що хтось хоче вкласти тобі щось у мізки,нахабно і цинічно. Тут ще слабо, але є такі ролики де задіяно масу психологічних прийомів- мене наприклад, це тільки відштовхує.
…але ж діє )
I can arlaedy tell that’s gonna be super helpful.