За літературою користувачі ходять у книгарні чи бібліотеки. А якщо мова йде про інтернет, то за чтивом люди прямують в онлайн-бібліотеки чи на сайти з електронними книжками. Це дуже добре знають досвідчені копірайтери.

А усім починаючим копірайтерам слід пам’ятати, що на сайтах — тим більше, на сайтах комерційних — користувач хоче бачити інформацію. Чітку, суху, лаконічну інформацію і нічого більше. В жодному випадку копірайтер не повинен перевантажувати користувача надмірними ліричними відступами, переказом усім відомих істин і т.д. Не слід писати яке «масло масляне», це й так усім відомо. Текст повинен бути чітким та змістовним. Копірайтер повинен пам’ятати, що у будь-який момент користувач може закрити сторінку і перейти на іншу, більш інформативну і конкретну.
Сайт — не книжка!