Ну от, нарешті і я взявся за перо та ділюся враженнями з Lviv Social Media Camp. Багато переповідати не буду — самі були або читали відгуки колег, які зробили це швидше. Тому, буду коротко.

Першим, кого я чув, був Роман Рибальченко. Як завжди, на висоті. Як завжди, чітко, конкретно і зрозуміло. Його тема мене особливо цікавила, тому що, сам нещодавно запустив рекламну кампанію ВКонтакті. З виступу Романа почерпнув багато корисного і цінного. Взяв на озброєння.

Цікавим також був виступ Дарії Єфременко про те, наскільки важливо слухати те, що про тебе говорять в соціальних медіа. А думка Дарії про користувачів, які приходять в соцмедіа для спілкування, а не для того, щоб читати там рекламу, повторювалася ще не раз протягом дня.
Дарія Єфременко

Виступ Миколи Сьюсько про бренди в соціальних медіа теж містив багато повчального. «Бренд продає не продукт, а мрію», «створи атмосферу спілкування», «будь собою, не копіюй, знайди свій тренд» — ось лише кілька цінних думок, що пролунали з уст Миколи під час виступу.
Микола Сьюсько

З доповіді Віктора Зайцева про активне просування в соціальних мережах можна було дізнатися, для чого і як це робити. А також, побачити на прикладах, як це вже було зроблено іншими. Практичні поради, котрі звучали під час виступу були простими і в той же час ефективними.

Після обіду, Дмитро Ткаченко та Ольга Ларіна вчили, як підприємцю побудувати свій персональний бренд. Думки були надзвичайно цінними, а деякі з них, наприклад, «люди вірять людям, а не брендам», можна сміливо використовувати, як девіз з просування бренду в соцмережах.
Дмитро Ткаченко та Ольга Ларіна

Дуже жваво розпочала свій виступ Віта Кравчук. Залучивши присутніх до діалогу, Віта поділилася думками про те, хто може бути партнером, яким саме партнером, та як правильно шукати партнерів для співпраці.
Віта Кравчук

Довгоочікуваним був виступ Олексія Мася про бренди в соціальних медіа. Розповідаючи про бренди Олексій згадав і про вірусний маркетинг, одразу приводячи приклади вдало чи невдало реалізованих проектів. Багато цінних та корисних думок пролунало під час виступу та після нього.
«Мась — дємон!» — з підслуханого в коридорах.
Олексій Мась

Головною думкою виступу Дениса Арисмятова була та, що Ґуґл при пошуку видає результат, на який впливає думка твоїх друзів з соцмереж. Люди довіряють людям, а машини вчаться це аналізувати.

У своєму виступі Максим Терешко ділився досвідом з використання соціальних інструментів для розвитку та PR. Жваву дискусію викликала думка про те, чи для розвитку бренду потрібен власний сайт чи достатньо сторінки в соцмережах.
Максим Терешко

Загалом конференція була дуже насиченою та цікавою. Можна було почути багато корисної інформації та поспілкуватися з цікавими людьми. Зустріти старих знайомих та завести нових.

Що стосується мене, то вельми приємно було особисто порозмовляти з Оленою Білозерською, котру дуже поважаю як особистість. А кілька розмов з Олексієм Масем в перервах між виступами, допомогли отримати відповіді на мої запитання. Ще хотів особисто порозмовляти з Романом Рибальченко, та чомусь протягом дня він не потрапляв мені на очі.

А ще, приємно було «познайомитися наживо» з людьми, яких знав лише з Twitter’а — @BlondboyUA, @golubovsky, @blogoreader, @wedmid та @vlasvi

Думаю, погодитеся зі мною, що Lviv Social Media Camp залишив позитивні враження, а всі учасники отримали багато користі.
Учасники отримали багато користі