За словами Сергія Бріна, співзасновника та директора найпопулярнішого у світі пошуковика, положення сайту в пошукових видачах визначатиме саме текстовий контент. Не PR, не індекс цитування, — головним для Google відтепер являється саме контент. Саме він визначатиме місце, а значить і кількість відвідувачів сайту.
Тепер ми цілком і повністю аналізуємо контент сторінки і складається він з наступного:
1. Назва статті. Чи відповідає вона пошуковму запиту?
2. Чи є ідентичні запиту слова та фрази в тексті статті?
3. І чи справді вони там на своєму місці, чи вони вставлені туди лише для того, щоб бути там?
4. Об’єм тексту. Ідеальним є текст, який можна прочитати за 3—5 хвилин.
5. Кількість статей на сайті на дану тематику.
6. Загальна кількість статей. Сайтам на три сторінки більше немає місця в інтернеті!
7. Інформаційна щільність тексту — що залишиться від статті, якщо її позбавити повторень та пустих фраз?
8. Кількість людей, що вже прочитали статтю. Власне, прочитали, а не зайшли на сайт і відразу ж покинули його. «Цей показник в скорому часі замінить PR» — поділився таємницею Сергій Брін.
9. Кількість коментарів до статті.
10. Відсутність граматичних та орфографічних помилок у тексті.
11. Благозвучність. Перевірити це не так вже й важко, адже вже роками існують програми, що перевіряють тексти на «тошноту».
12. І, звичайно ж, авторство тексту. Чим більш унікальним є текст, тим більше у нього шансів бути зверху.
Користуючись цими, не такими вже й складними рекомендаціями, створюйте якісні статті і виходьте в топи!
Влад Циганик
Дивіться також
12 Comments
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)
“орфоргафічних”
🙂
Дякую, виправив 🙂
У правильному напрямку рухаються!
Згідний. Та куди б вони не рухалися, все одно ми йдемо вслід )
Цікаво, скільки завалиться сайтів, коли впровадять секрет, яким поділився Сергій. Я знаю купу таких сайтів. Треба щось робити 🙂
Будемо думати, що залишаться лише кращі з кращих!
До цього йшло уже давно))
Кроки логічні, тому це не дивно.
Че кінець мистетським сайтам і художньому слову. Звісно вправадження добрі і потрібні, але це може вбити творчі сайти. Всі статті будуть на машинопис схожі і подібні стилем – це не нормально.
Хоча добрим сайтам гугол не потрібний..
Як на мене, то навпаки Ґуґл взяв правильний курс.
Курс на виділення особливо цікавих статей з суцільної маси (практично) однакових.
Інше питання, як це робитиметься? Та це вже клопіт Ґугла 🙂
Вже читав в оригіналі:)
Стаття датується жовтнем 2011 року, тому це не дивно 🙂