
Текстовий контент з точки зору Google. 12 рекомендацій Сергія Бріна
За словами Сергія Бріна, співзасновника та директора найпопулярнішого у світі пошуковика, положення сайту в пошукових видачах визначатиме саме текстовий контент. Не PR, не індекс цитування, — головним для Google відтепер являється саме контент. Саме він визначатиме місце, а значить і кількість відвідувачів сайту.
Тепер ми цілком і повністю аналізуємо контент сторінки і складається він з наступного:
1. Назва статті. Чи відповідає вона пошуковму запиту?
2. Чи є ідентичні запиту слова та фрази в тексті статті?
3. І чи справді вони там на своєму місці, чи вони вставлені туди лише для того, щоб бути там?
4. Об’єм тексту. Ідеальним є текст, який можна прочитати за 3—5 хвилин.
5. Кількість статей на сайті на дану тематику.
6. Загальна кількість статей. Сайтам на три сторінки більше немає місця в інтернеті!
7. Інформаційна щільність тексту — що залишиться від статті, якщо її позбавити повторень та пустих фраз?
8. Кількість людей, що вже прочитали статтю. Власне, прочитали, а не зайшли на сайт і відразу ж покинули його. «Цей показник в скорому часі замінить PR» — поділився таємницею Сергій Брін.
9. Кількість коментарів до статті.
10. Відсутність граматичних та орфографічних помилок у тексті.
11. Благозвучність. Перевірити це не так вже й важко, адже вже роками існують програми, що перевіряють тексти на «тошноту».
12. І, звичайно ж, авторство тексту. Чим більш унікальним є текст, тим більше у нього шансів бути зверху.
Користуючись цими, не такими вже й складними рекомендаціями, створюйте якісні статті і виходьте в топи!
Вам буде цікаво:
Позначки:Google, internet, PR, веб, відвідуваність, люди, програми, сайт, стаття
Коментарів вже 12 до “Текстовий контент з точки зору Google. 12 рекомендацій Сергія Бріна”
Додати коментар (+)-
-
У правильному напрямку рухаються!
-
Цікаво, скільки завалиться сайтів, коли впровадять секрет, яким поділився Сергій. Я знаю купу таких сайтів. Треба щось робити :)
-
До цього йшло уже давно))
-
Че кінець мистетським сайтам і художньому слову. Звісно вправадження добрі і потрібні, але це може вбити творчі сайти. Всі статті будуть на машинопис схожі і подібні стилем – це не нормально.
Хоча добрим сайтам гугол не потрібний.. -
Вже читав в оригіналі:)
“орфоргафічних”
:)