Оформлення посилань

Чому важливо?
Гіперпосилання — основа інтернету. Коли людина попадає на будь-яку сторінку, вона одразу хоче зрозуміти, чи саме тут знаходиться те, що вона шукала, чи треба йти далі. В будь-якому випадку, посилання повинно відрізнятися від тексту. І користувачу це повинно бути очевидним не наводячи мишку на букви.

Не обов’язково, щоб посилання були підкресленими та обов’язково, щоб їх було помітно на фоні тексту.

— це головний принцип

Наприклад, на цьому сайті всі посилання зеленого (після оновлення шаблону вони стали блакитного) кольору, тому відрізняються від основного тексту.

Куди посилати?
Коли користувач наводить мишу на посилання — він дивиться на панель стану внизу браузера і хоче знати, куди потрапить перейшовши.

Тому

адреса посилання повинна мати зрозумілий вигляд.

— це ще один принцип

Наприклад, на цьому сайті категорія «Рідна мова» має адресу http://404.in.ua/category/ridna-mova/

Як оформляти?
Оформляти можна по різному. Який спосіб вам здається кращим?

1. З цінами на послуги нашої компанії ви можете ознайомитися тут.
2. Тут знаходиться розділ, де можна ознайомитися з вартістю послуг. Ссилка
3. Перейшовши за посиланням, ви можете дізнатися про вартість послуг.

Особисто мені — жоден. Я б написав щось на кшталт:
Цінова політика компанії представлена в розділі: «Вартість послуг»

Посилання повинне вписуватися в текст, навіть якби цей текст роздрукувати на папері.

— і це ще один принцип