При написанні пояснювальних текстів слід виходити з того, що читачі тупі. Рівень тупості читацької аудиторії відповідний рівню тупості найтупішого читача.
Пишіть просто — це головний принцип!
Якщо пишете про складне, — пояснюйте написане за допомогою простих прикладів, що зрозумілі всім.
Влад Циганик
Більш як 10 років допомагаю компаніям та особистостям позиціонувати себе в онлайні, розширяти свій вплив в мережі та вибудовувати стосунки з клієнтами. Консультую та надаю підтримку. Продовження »
Дивіться також
3 Comments
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)
Бггг. Афоризм?
Пояснювальна записка:
“Вчора 7.12.11 мене не було на уроці християнської етики, бо лихий попутав”
🙂
Аксіома!