Поділися посиланням:

Про ПриватБанк, техпідтримку і Твіттер

ПриватБанкДія перша. Історія. Потрібно було перевести кошти іншому користувачеві ПриватБанку через систему Приват24. Зробив кілька спроб — система платіж не пропускала, лише тішила написом «платьож забракован». Почала закрадатися думка, чи бува не чайник я і що я роблю не так. Та я ж не перший день за монітором…

Після ще кількох невдалих спроб і забракованих платежів, гроші користувачу не надходили, а баланс на карті то показував суму, то дорівнював нулю. Написав в онлайн-чат техпідтримки. Чекати відповіді довелося довгенько, як для онлайн-допомоги, та дочекався. Працівник подякував за чекання і запевнив у тому, що це проблема технічного плану, вони знають про неї та в скорому часі її буде вирішено. Наступного дня знову навідався на сайт Приват24, карта виявилася заблокованою, а баланс — недоступним. Наступного дня — ситуація була такою ж. Через кілька днів так нічого і не змінилося…

Дія друга. Твітер. У моєму твітері проскочив пост користувача про те, що у нього кудись поділися переказані кошти, я відповів на цей твіт і, як і сподівався, в скорому часі отримав звісточку від ПриватБанку і вже був готовий до їхнього дзвінка. Мабуть, нічого працівники ПриватБанку так не моніторять, як Твіттер. В цьому вже переконувався неодноразово.

ПриватБанк

Дія третя. Техпідтримка. Досить швидко дзвінок пролунав і, вислухавши в двох словах мною обмальовану ситуацію, бадьорий голос запевнив, що завтра вранці справу буде розв’язано.

Наступного дня — новий дзвінок, нове обговорення деталей, дотошна перевірка даних: ім’я та прізвище, дата народження та адреса проживання, номер паспорту та номер картки. На цьому й застрягли. Так як картка віртуальна, то її номер був лише в акаунті Приват24. Домовилися зідзвонитися за 5 хвилин, коли включу комп’ютер, зайду в акаунт і подивлюся номер.

Зідзвонилися. І все по новому: ім’я та прізвище, дата народження та адреса проживання, номер паспорту, номер картки та секретне питання… Розумію, безпека даних і тому подібне, та не до такого ж фанатизму. Навряд чи за той час, що я йшов до комп’ютера у мене могли змінитися паспортні дані. Трохи вивело з себе.

Гаразд, з цим розібралися і я отримав нове запевнення, що картку буде розблоковано…

Через годину новий дзвінок: «Вашу картку неможливо відновити, подайте запит в підтримку для створення нової. Кошти буде перенесено з попередньої на нову.» Подав запит через листування в Приват24, на що отримав відповідь: «Вашу картку розблоковано». — «Та як розблоковано, якщо баланс по ній недоступний і користуватися нею я не можу» — обурився я. — «Зачекайте кілька днів» — чемно відповів працівник.

Що ж чекаю…

Висновок. Якщо є така можливість, передавайте гроші з рук в руки — менша ймовірність, що вони десь застрягнуть. Якщо вже така ситуація трапилася — пишіть в Твіттер .

PrivatBank-twitter

Вам буде цікаво:

Категорія: Думи мої...
Мітки:, , ,





Коментарів вже 7 до “Про ПриватБанк, техпідтримку і Твіттер”

Додати коментар (+)

  1. Влад Циганик коментує:

    Ну от, не встиг опублікувати цей пост, як знову подзвонив представник ПриватБанку і сказав, що ситуацію вирішено.
    Зайшов в акаунт, перевірив — так і є. Справу вирішено!

  2. black0wolf коментує:

    Бачив ці твіти. Але тоді трохи не зрозумів їх вмісту.

  3. Jorgen коментує:

    Час від часу маю деякі подібні непорозуміння з цим банком, але тим не менше приватбанк надає дуже зручний сервіс, особливо для тих, хто працює в інтернеті.

    а на рахунок твіттера – дякую за інформацію – матиму на увазі

    • Влад Циганик коментує:

      Jorgen,
      Сервіс непоганий, та якось частенько він лажає.
      А так як достойної альтернативи нема, — то нічого не залишається, як далі ним користуватись :)

  4. black0wolf коментує:

    Вчора я в твітері з ПриватБанком “познайомився” :)

Відповісти