Коли у Джефа Уолкера, автора Product Launch Formula, запитали як би він робив запуск нового продукту чи послуги за допомогою лише трьох повідомлень, він відповів:
1. Анонс. Завтра запускається новий продукт — слідкуйте за новинами.
2. Купуйте наш продукт — він найкращий.
3. Дякуємо всім, хто купив. Хто не купив — купуйте сьогодні. Це остання можливість, бо завтра ми закриваємось.
Ось такий рецепт успіху від відомого інтернет-підприємця.
Влад Циганик
Більш як 10 років допомагаю компаніям та особистостям позиціонувати себе в онлайні, розширяти свій вплив в мережі та вибудовувати стосунки з клієнтами. Консультую та надаю підтримку. Продовження »
Дивіться також
2 Comments
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)
Так і є. Нічого толком, але зацікавив. Вільшість з того що ми купляємо – не знаєм що, а купляємо бо цікаво
Ні, тут крок №2 якраз і розповідає про товар і чому він найкращий.