Іноді виникає необхідність передати комусь файл, зберегти певні дані в окремому місці, відмінному від комп’ютера, чи створити в мережі власний архів. Для подібних цілей і використовуються так звані «хмарні» сервіси. Зі сторони це може виглядати так: десь в інтернеті є великий жорсткий диск, на якому нам виділяють кілька гігабайт місця. Зберігати там можна все що завгодно — фото, відео, музику, документи…
Ось 7 популярних «хмарних» сервісів. Кожен зі своїми плюсами та мінусами:
Dropbox — мабуть, найпопулярніший з подібних сервісів. Файли в папці на комп’ютері автоматично синхронізуються з файлами в «хмарі». Від початку безплатно можна отримати 2 Гб місця, та за рахунок реферальної програми це місце можна розширити до 10 і, навіть, до 15 Гіг.
До мінусів сервісу можна віднести англомовний інтерфейс (що, по суті, не надто ускладнює роботу), а також те, що файли при завантаженні не шифруються.
myDisk — продукт шведських розробників. Стартує теж з безплатних 2 Гб, та через місяць потрібно придбати платний акаунт. Вартість $5 за рік та $5 за кожних додаткових 2Гб. При реєстрації створюється окрема сторінка користувача з файловим менеджером. Файли та папки можна «розшарювати» — робити доступними для інших користувачів. Підтримується російська мова.
SugarSync — тут можна безкоштовно отримати 5 Гб місця. Та за рахунок реферальної програми можна це місце розширити до 10 Гб. Вартість платного акаунту коливається від $5 за 30 Гб до $25 за 250 Гб. Цікава «фішка» сервісу — можна передавати файли через електронну пошту. При активації послуги користувачу надається згенерований email і при надсиланні туди файлу він одразу з’являється у всіх синхронізованих папках, на сервері та на комп’ютері. Мова інтерфейсу — англійська.
Fabasoft Folio Cloud — 5 Гб місця безплатно, російський інтерфейс, відеоінструкції для початківців. Також, слід відмітити, що ваші дані на сервісі буде надійно захищено. Компанія не приймає участі в програмі по боротьбі з тероризмом (US Patriot Act), тому гарантує повну конфіденційність.
Google Drive — «хмарний» сервіс від Ґуґла. Безкоштовних 5Гб, керування файлами через браузер та програми-клієнти. Клієнти існують для Windows, Mac, Linux, Android. За додаткову плату ($2,5 на міс.) можна отримати до 25 Гб місця. Для реєстрації потрібно мати пошту на Gmail.
Яндекс.Диск — стартові 3 Гб можна відразу розширити до 10, взявши участь в тестуванні сервісу. Збережені файли шифруються та перевіряються антивірусом, тому за безпеку даних можна не хвилюватися. Будь який файл за бажанням можна «розшарити» для публічного доступу чи знову зробити приватним.
bitcasa — сервіс, метою якого є заміна звичних вінчестерів «хмарою» в інтернеті. Доступ до файлів здійснюється за допомогою веб-інтерфейсу, а також програм-клієнтів для різних операційних систем. Сервіс дозволяє створювати, зберігати, передавати, переглядати та прослуховувати інформацію. Місце надається безкоштовно і жодним чином не лімітується. Після періоду тестування плата за користування сервісом складатиме $10 на місяць.
Звичайно, це неповний перелік сервісів, що дозволяють отримати віддалене місце для збереження своїх файлів в інтернеті. Тому, якщо ви знаєте подібні інструменти, — діліться в коментарях.
Вам також буде цікаво:
Влад Циганик
Дивіться також
4 Comments
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)
Окрім Dropbox і дисків від Яндекса і Гугла користуюсь ще сервісом selectel.ru (виключно під резервні копії сайтів) Сервіс платний, але розмір оплати — це сущі копійки, в порівнянні з перевагами які надаються.
Дякую.
Протестую при нагоді
Ця технологія виштовхне флешки та й великі вінчестери з обігу. Суть буде заключатись тільки в швидкості інтернету.
Мабуть, погоджуся )