Останнім часом все більше сайтів зустрічають своїх відвідувачів віконечками, що вискакують і пропонують долучитися до їхніх груп в соцмережах. Кілька років тому була подібна тенденція, коли вискакуючі вікна набридливо збирали імейли користувачів. Зараз спостерігається «друге пришестя» поп-ап вікон вже з підв’язкою до соцмереж.

popup
Хоча функція поп-ап вікон трохи й змінилася, — вже не потрібно вводити у відповідні поля свої дані, а достатньо тицьнути кнопку «долучитися», — від цього поп-апи не стали менш набридливими.

Поп-ап вікна на сайті — це погано

  • Якщо користувач заходить на сайт, а сторінка зустрічає його додатковим вікном, за яким неможливо прочитати текст — це погано. Користувач перейшов на сайт тому, що йому потрібна була відповідна інформація. Він її ще не отримав, а його вже змушують кудись підписуватись. Дайте користувачу інформацію, він ознайомиться і сам вирішить, підписуватися йому на оновлення групи чи ні.
  • Якщо користувач заходить на сайт, сторінка зустрічає його додатковим вікном, а кнопка «Закрити» знаходиться не на своєму місці (зверху справа), а деінде і її доводиться довго шукати — це погано. Люди звикають до певних речей. Люди звикли, що іконка «Мій комп’ютер» знаходиться зверху зліва, кнопка «Пуск» — зліва внизу, Кошик — знизу справа, а червоний хрестик (кнопка закрити) — зверху справа. Звичайно, це не закон і не всі користуються Віндовсом, однак більшість звикла саме до такого стану речей.
  • Якщо користувач заходить на сайт, сторінка зустрічає його додатковим вікном, а при натисканні на кнопку «Закрити» вискакує ще одне вікно — це дуже погано. Навіть не буду пояснювати чому. Відвідувач, просто-напросто, позакриває все, що йому повідкривалося і ваш сайт заодно.
  • Якщо користувач заходить на сайт, починає читати інформацію і раптом з’являється вікно, яке загороджує собою половину тексту і саме там, де в даний момент фокусується зір відвідувача — це погано. Якщо текст був відвідувачу нецікавим — він просто закриє цю сторінку разом з нав’язливим вікном. Якщо текст був цікавим — користувач знайде спосіб його дочитати, однак буде роздратованим.

Люди не бажають робити те, що їм нав’язують. Всі ці виверти дратують відвідувача і абсолютно не сприяють популярності бренду.

Розмістіть коробочку з юзерпиками в правому чи лівому сайдбарі і якщо відвідувач забажає — він долучиться до групи. Сам. А ви здобудете ще одного лояльного клієнта.