На це запитання спробували відповісти фахівці Buffer та компанії SumAll, зібравши результати численних досліджень на цю тему в одній веселій інфографіці.
Справді, аудиторія Facebook, Twitter, Google+ та корпоративних блогів дуже відрізняється, та може зовсім по-різному сприймати один і той самий контент. Користувачі соцмереж стають все вибагливішими і примусити їх читати важливу інформацію стає все складнішим завданням для маркетологів. Дана інфографіка допоможе правильно подавати інформацію, оперуючи довжиною заголовків, постів та медіаконтенту в блогах та соціальних мережах.
Збережіть собі цю інфографіку, щоб звертатися до неї в разі потреби.
Вам також буде цікаво:
Влад Циганик
Більш як 10 років допомагаю компаніям та особистостям позиціонувати себе в онлайні, розширяти свій вплив в мережі та вибудовувати стосунки з клієнтами. Консультую та надаю підтримку. Продовження »
Дивіться також
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)