Мета експерименту:
Створити сторінку на Фейсбук, назвати її відомим ім’ям і подивитися, що з цього вийде.
Що було зроблено:
Створено сторінку з іменем відомого виконавця; додано одне фото та одне відео; поширено з офіційної сторінки гурту, де цей музикант є лідером, одне фото та одне відео; додано анонс концерту шляхом поширення допису зі стороннього сайту. Жодної реклами, жодного залучення друзів, жодного поширення жодним чином не робилося.
Результат:
За три роки сторінка набрала 1320 підписників та отримала майже 50 пропозицій щодо співпраці, які, звісно ж, залишилися без відповіді.
З графіка видно, що перша сотня прихильників набиралася протягом року. Друга сотня – протягом наступного року. За третій рік кількість прихильників зросла до 500. А від 500 до 1000 прихильників набралося за півтора місяці. Ще за два місяці кількість зросла до позначки 1320 шанувальників.
Як бачимо, найважчим є рубіж в 500 підписників. Коли його буде пройдено, збирання шанувальників стане набагато простішим.
На цьому екперимент можна вважати закінченим.
Залишилося питання, що тепер робити з цією сторінкою?
Влад Циганик
Дивіться також
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)