Останнім часом отримую багато запитань про сайт Львівського метрополітену.
Про те, як виникла ідея, про відвідуваність, про методи розкрутки і таке інше. Ця стаття — відповідь на ці та подібні запитання.

Отже, ідея. Головна ідея сайту — щоб було смішно (ви ж знаєте, що ніякого метро у Львові немає і навряд чи буде в скорому часі). Міф про Львівське метро існує вже дуже давно. Різних історій в інтернеті теж немало, а от зібрати все на одному сайті в голову раніше не приходило нікому.

Перевірив домен: metro.lviv.ua — вільний. Зареєстрував, запустив сайт і почав потихеньку наповнювати. Так сайт і існував кілька місяців без особливих зусиль з мого боку і без особливої уваги з боку відвідувачів.

Свого часу розкручував сайти і до 8 000 відвідувачів за добу, і до 28 000. Та це було результатом серйозних та наполегливих зусиль. А тут, повернувшись з відпуски, побачив, що сайт Львівського метрополітену, який задумувався просто заради приколу, б’є рекорди популярності як в соціальних мережах так і за цитуванням в ЗМІ. Лічильник показував відвідуваність поза 5 тисяч, а до закінчення доби було ще далеко.

Наступного дня про сайт написало ще кілька новинних сайтів, серед яких «Zaxid.net», «AIN.UA» та «Watcher», а «24 канал» навіть зняв відеосюжет. Відвідуваність, звісно, ще збільшилася.

lviv-metro-stat

З таблиці видно як змінювалася відвідуваність протягом тижня. Спочатку вона не досягала навіть 30 чоловік на добу, а наступного дня вже рахувалася тисячами. Ще пізніше, коли пік популярності впав, відвідуваність стала меншою за 1 000, а наразі не перевищує кількох сотень на добу.

Розбір польотів

Як повідомив Роман Голубовський, можливим каталізатором шаленої популярності сайту Львівського метрополітену, могла стати новина на Uareview, в якій побіжно згадувалося про Львівське метро. Після перегляду новини, читачі могли шукати інформацію про метро в інтернеті і натрапивши на цей сайт, рознести посилання на нього по соціальних мережах. Ось так поширюється вірус. Без жодних зусиль з боку розробника, без жодних методів розкрутки, відвідуваність перевищила 7 000 на добу.

virusna-reklama

Зворотня сторона медалі

Як зазвичай і є в подібних випадках, шалена популярність сайту Львівського метро була недовгою. За кілька днів відвідуваність сайту відчутно зменшилась, однак сформувалося ядро аудиторії — відвідувачі, які регулярно заходять на сайт, лайкають, ретвітять і залишають коменти.

Що стосується розробника сайту, то він отримав увагу, піар, +100500 пунктів до власного іміджу та кілька нових замовлень на сайти.