Поділися посиланням:

Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття

Якою повинна бути соціальна реклама? Дієвою!
Повинна запам’ятовуватись і заохочувати до певних дій.
Найкращий для цього спосіб — експлуатувати людські почуття, емоції, страхи та бажання.
У цьому ролику це все присутнє. Тому така реклама запам’ятається надовго.

Вам буде цікаво:

Категорія: Звідусіль
Мітки:, ,





Коментарів вже 8 до “Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття”

Додати коментар (+)

  1. абсолютно згоден!
    ось моя стаття на цю тему
    http://www.time.org.ua/2010/11/blog-post_24.html

  2. co-negative коментує:

    Совсем недавно попал на ваш блог, теперь каждый день захожу глянуть, а не написали ли чего нового. :) Но, к сожалению, вы далеко не каждый день свой блог обновляете :(

  3. megaecon коментує:

    Просто отлично.

  4. facebook search коментує:

    Ніцца повідомлення про Циганик Влад — про інтернет, дизайн і не тільки » Публікації » Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття. Я дуже вражений часу й сил ви вклали в написання цієї історії. Я дам вам посилання на мій блог соціальних засобів масової інформації. Все найкраще !

  5. Lazar коментує:

    Якщо чесно, то трохи дратує, що хтось хоче вкласти тобі щось у мізки,нахабно і цинічно. Тут ще слабо, але є такі ролики де задіяно масу психологічних прийомів- мене наприклад, це тільки відштовхує.

  6. Yash коментує:

    I can arlaedy tell that’s gonna be super helpful.

Відповісти