
Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття
Якою повинна бути соціальна реклама? Дієвою!
Повинна запам’ятовуватись і заохочувати до певних дій.
Найкращий для цього спосіб — експлуатувати людські почуття, емоції, страхи та бажання.
У цьому ролику це все присутнє. Тому така реклама запам’ятається надовго.
Вам буде цікаво:
Коментарів вже 8 до “Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття”
Додати коментар (+)-
-
Совсем недавно попал на ваш блог, теперь каждый день захожу глянуть, а не написали ли чего нового. :) Но, к сожалению, вы далеко не каждый день свой блог обновляете :(
-
Просто отлично.
-
Ніцца повідомлення про Циганик Влад — про інтернет, дизайн і не тільки » Публікації » Приклад соціальної реклами, яка діє на почуття. Я дуже вражений часу й сил ви вклали в написання цієї історії. Я дам вам посилання на мій блог соціальних засобів масової інформації. Все найкраще !
-
Якщо чесно, то трохи дратує, що хтось хоче вкласти тобі щось у мізки,нахабно і цинічно. Тут ще слабо, але є такі ролики де задіяно масу психологічних прийомів- мене наприклад, це тільки відштовхує.
-
I can arlaedy tell that’s gonna be super helpful.
абсолютно згоден!
ось моя стаття на цю тему
http://www.time.org.ua/2010/11/blog-post_24.html