За словами Сергія Бріна, співзасновника та директора найпопулярнішого у світі пошуковика, положення сайту в пошукових видачах визначатиме саме текстовий контент. Не PR, не індекс цитування, — головним для Google відтепер являється саме контент. Саме він визначатиме місце, а значить і кількість відвідувачів сайту.

Текстовий контент з точки зору Google

Тепер ми цілком і повністю аналізуємо контент сторінки і складається він з наступного:

1. Назва статті. Чи відповідає вона пошуковму запиту?

2. Чи є ідентичні запиту слова та фрази в тексті статті?

3. І чи справді вони там на своєму місці, чи вони вставлені туди лише для того, щоб бути там?

4. Об’єм тексту. Ідеальним є текст, який можна прочитати за 3—5 хвилин.

5. Кількість статей на сайті на дану тематику.

6. Загальна кількість статей. Сайтам на три сторінки більше немає місця в інтернеті!

7. Інформаційна щільність тексту — що залишиться від статті, якщо її позбавити повторень та пустих фраз?

8. Кількість людей, що вже прочитали статтю. Власне, прочитали, а не зайшли на сайт і відразу ж покинули його. «Цей показник в скорому часі замінить PR» — поділився таємницею Сергій Брін.

9. Кількість коментарів до статті.

10. Відсутність граматичних та орфографічних помилок у тексті.

11. Благозвучність. Перевірити це не так вже й важко, адже вже роками існують програми, що перевіряють тексти на «тошноту».

12. І, звичайно ж, авторство тексту. Чим більш унікальним є текст, тим більше у нього шансів бути зверху.

Користуючись цими, не такими вже й складними рекомендаціями, створюйте якісні статті і виходьте в топи!