Поділися посиланням:

Оформлення посилань. Три принципи

Оформлення посилань

Чому важливо?
Гіперпосилання — основа інтернету. Коли людина попадає на будь-яку сторінку, вона одразу хоче зрозуміти, чи саме тут знаходиться те, що вона шукала, чи треба йти далі. В будь-якому випадку, посилання повинно відрізнятися від тексту. І користувачу це повинно бути очевидним не наводячи мишку на букви.

Не обов’язково, щоб посилання були підкресленими та обов’язково, щоб їх було помітно на фоні тексту.

— це головний принцип

Наприклад, на цьому сайті всі посилання зеленого (після оновлення шаблону вони стали блакитного) кольору, тому відрізняються від основного тексту.

Куди посилати?
Коли користувач наводить мишу на посилання — він дивиться на панель стану внизу браузера і хоче знати, куди потрапить перейшовши.

Тому

адреса посилання повинна мати зрозумілий вигляд.

— це ще один принцип

Наприклад, на цьому сайті категорія «Рідна мова» має адресу http://404.in.ua/category/ridna-mova/

Як оформляти?
Оформляти можна по різному. Який спосіб вам здається кращим?

1. З цінами на послуги нашої компанії ви можете ознайомитися тут.
2. Тут знаходиться розділ, де можна ознайомитися з вартістю послуг. Ссилка
3. Перейшовши за посиланням, ви можете дізнатися про вартість послуг.

Особисто мені — жоден. Я б написав щось на кшталт:
Цінова політика компанії представлена в розділі: «Вартість послуг»

Посилання повинне вписуватися в текст, навіть якби цей текст роздрукувати на папері.

— і це ще один принцип

Вам буде цікаво:

Категорія: Думи мої...
Мітки:, , , , , ,





Коментарів вже 11 до “Оформлення посилань. Три принципи”

Додати коментар (+)

  1. Jorgen коментує:

    мені більше подобається перший варіант посилання на розділ з цінами. Або хоча б так: З цінами на послуги нашої компанії Ви можете ознайомитись у розділі: «Вартість послуг».

    оскільки цінова політика – це не те саме, що вартість товарів чи послуг. На відміну від інформації про ціни, інформація про цінову політику компанії здебільшого є комерційною таємницею.

  2. Влад Циганик коментує:

    Мова не йде про цінову політику та комерційну таємницю. Мова про принципи оформлення посилань і використання слів «тут», «ссилка» та подібних.

  3. Jorgen коментує:

    “тут”, “за цим посиланням” годиться, ссилка неграмотно.

  4. Влад Циганик коментує:

    Ви знову нічого не зрозуміли…

  5. PVS коментує:

    Як на мене “зрозуміла адреса” – умова, якої досить часто важко дотриматися (особливо коли посилання на чужий сайт), а взагалі виглядає, що людям чимраз більше подобаються адреси типу цієї:
    http://t.co/JwBeEkdh
    де нічого не зрозуміло, зате коротко – можна навіть SMS-кою переслати.

    А про читабельність роздрукованого тексту – ідея дуже здорова. Треба буде взяти на озброєння.

  6. Влад Циганик коментує:

    Особисто я проти скорочень посилань за допомогою всіляких сервісів. Власне тому що, дивлячись на посилання, не знаєш, яку адресу автор вклав у свій лінк і не видно, куди переходиш.
    Наприклад, лише перейшовши за вказаним п. PVS посиланням я міг зрозуміти, що це моя сторінка на Фейсбуці :)
    По іншому працює скорочення у Твіттері — адреса посилання скорочується сервісом, але анкор (чи, принаймні, тайтл) залишається візуально зрозумілим.

  7. SkripT коментує:

    “Влад Циганик”
    Ну тут є свої плюси і мінуси

  8. Тусько коментує:

    “Наприклад, на цьому сайті всі посилання зеленого кольору” – вроді голубонькі)))

Відповісти