
Оформлення посилань. Три принципи
Чому важливо?
Гіперпосилання — основа інтернету. Коли людина попадає на будь-яку сторінку, вона одразу хоче зрозуміти, чи саме тут знаходиться те, що вона шукала, чи треба йти далі. В будь-якому випадку, посилання повинно відрізнятися від тексту. І користувачу це повинно бути очевидним не наводячи мишку на букви.
Не обов’язково, щоб посилання були підкресленими та обов’язково, щоб їх було помітно на фоні тексту.
— це головний принцип
Наприклад, на цьому сайті всі посилання зеленого (після оновлення шаблону вони стали блакитного) кольору, тому відрізняються від основного тексту.
Куди посилати?
Коли користувач наводить мишу на посилання — він дивиться на панель стану внизу браузера і хоче знати, куди потрапить перейшовши.
Тому
адреса посилання повинна мати зрозумілий вигляд.
— це ще один принцип
Наприклад, на цьому сайті категорія «Рідна мова» має адресу http://404.in.ua/category/ridna-mova/
Як оформляти?
Оформляти можна по різному. Який спосіб вам здається кращим?
1. З цінами на послуги нашої компанії ви можете ознайомитися тут.
2. Тут знаходиться розділ, де можна ознайомитися з вартістю послуг. Ссилка
3. Перейшовши за посиланням, ви можете дізнатися про вартість послуг.
Особисто мені — жоден. Я б написав щось на кшталт:
Цінова політика компанії представлена в розділі: «Вартість послуг»
Посилання повинне вписуватися в текст, навіть якби цей текст роздрукувати на папері.
— і це ще один принцип
Вам буде цікаво:
Коментарів вже 11 до “Оформлення посилань. Три принципи”
Додати коментар (+)-
“тут”, “за цим посиланням” годиться, ссилка неграмотно.
-
I’m not quite sure how to say this; you made it etxremley easy for me!
-
-
Як на мене “зрозуміла адреса” – умова, якої досить часто важко дотриматися (особливо коли посилання на чужий сайт), а взагалі виглядає, що людям чимраз більше подобаються адреси типу цієї:
http://t.co/JwBeEkdh
де нічого не зрозуміло, зате коротко – можна навіть SMS-кою переслати.А про читабельність роздрукованого тексту – ідея дуже здорова. Треба буде взяти на озброєння.
-
“Влад Циганик”
Ну тут є свої плюси і мінуси -
“Наприклад, на цьому сайті всі посилання зеленого кольору” – вроді голубонькі)))
мені більше подобається перший варіант посилання на розділ з цінами. Або хоча б так: З цінами на послуги нашої компанії Ви можете ознайомитись у розділі: «Вартість послуг».
оскільки цінова політика – це не те саме, що вартість товарів чи послуг. На відміну від інформації про ціни, інформація про цінову політику компанії здебільшого є комерційною таємницею.