Сайт типографії. На сторінці «Для Рекламних Агентств» номер телефону, за яким можна дізнатися про знижки. Телефоную:

— Типография. Здравствуйте.
— Доброго дня. У вас на сайті вказано, що є певні знижки для рекламних агенцій. Можна дізнатися, які саме?
— Нет, нельзя. Вышлите нам на почту документы, подтверждающие, что вы рекламное агентство и ссылку на ваш сайт. Мы рассмотрим вашу заявку и дадим ссылку на страницу со скидками.
— Зрозуміло. Дякую. До побачення.
— До свидания.

Упустимо питання мови. Хоча, справедливості ради додам, що навіть працівники відомого зелено-білого банку з міста на Дніпрі навчилися розмовляти українською.
Мова зараз про це «Нет, нельзя». Що змінилося б, якби жінка на моє запитання відповіла не «Нет, нельзя», а «Так, звичайно» чи нехай «Да, конечно» і далі все те ж саме, по тексту.
Що змінилося б? По великому рахунку — нічого. Лише після розмови залишилася б посмішка, а не осад.