Супербренди навчилися задіювати в розумах людях ті центри, що відповідають за сприйняття релігії. І Apple в цьому випереждує багатьох. Їхні магазини нагадують храми з кам’яними підлогами, арками та вівтарями. А довгі черги фанатів коло магазину Apple Store в районі Ковент-Гарден (Covent Garden) в Лондоні нагадують збори релігійних фанатиків.
Уривок з фільму «Секрети супербрендів» (Secrets of the Superbrands) телекомпанії BBC.
Чи справді Apple так схожа на релігію? Журналісти BBC звернулися до єпископа Букінгемського з проханням прокоментувати цей загадковий феномен. На їхнє здивування, цей високопоставлений представник англіканської церкви теж читає Біблію на iPad. На його думку, між релігією і Apple дійсно є деякі подібності.
Потім журналісти BBC звернулися до неврологів, щоб дізнатися їхню думку з цього приводу. За допомогою МРТ (магнітно-резонансної томографії) вони дослідили мозок одного з фанатів Apple. На їхнє здивування, вони виявили, що Apple і все, що пов’язане з цією американською компанією, стимулює ту ж саму частину головного мозку, яка зазвичай відповідає за віру у побожних людей.
Певною мірою розслідування журналістів пояснює, чому деякі продукти Apple, наприклад, iPad та iPhone, користуються такою популярністю у користувачів. Мабуть, багато хто з них побоюється, що вони точно потраплять у пекло, якщо їм не вдасться придбати ці мобільні пристрої 🙂 . Іншими словами, в даному випадку мова йде про релігію, а не про високі технології.
Влад Циганик
Дивіться також
Меню категорій
- (не) Дизайн (8)
- Business (4)
- Design (3)
- Guide (1)
- Думи мої… (53)
- Звідусіль (98)
- Інтернети (16)
- Рідна мова (19)
- Шлях до успіху (8)