Мета експерименту:
Створити сторінку на Фейсбук, назвати її відомим ім’ям і подивитися, що з цього вийде.

Що було зроблено:
Створено сторінку з іменем відомого виконавця; додано одне фото та одне відео; поширено з офіційної сторінки гурту, де цей музикант є лідером, одне фото та одне відео; додано анонс концерту шляхом поширення допису зі стороннього сайту. Жодної реклами, жодного залучення друзів, жодного поширення жодним чином не робилося.

Результат:
За три роки сторінка набрала 1320 підписників та отримала майже 50 пропозицій щодо співпраці, які, звісно ж, залишилися без відповіді.

Як легко набрати 1000 підписників на сторінку Фейсбук

З графіка видно, що перша сотня прихильників набиралася протягом року. Друга сотня – протягом наступного року. За третій рік кількість прихильників зросла до 500. А від 500 до 1000 прихильників набралося за півтора місяці. Ще за два місяці кількість зросла до позначки 1320 шанувальників.

Як бачимо, найважчим є рубіж в 500 підписників. Коли його буде пройдено, збирання шанувальників стане набагато простішим.

На цьому екперимент можна вважати закінченим.
Залишилося питання, що тепер робити з цією сторінкою?