Ні планшета, ні компенсації, ні вибачень…

Історія почалася кілька років тому — в часи, коли планшети починали набирати популярності. Вирішив і собі придбати. Не дуже дорогий і просунутий. Просто, щоб подивитися, що воно таке. Згодиться для подорожей.

Чому купляв в магазині fotomag? Мабуть, спокусився на привабливу ціну…

За півроку з планшетом почалися проблеми. З’явилася темна пляма на екрані, що свідчило про “роздуту батарею”, а також збилося калібрування екрана. Звісно, магазин у цьому не винен, та у них було гарантійне обслуговування, згідно з яким, товар можна було надіслати назад для огляду та передачі в сервісний центр. У цьому мене також переконали представники Фотомага, з якими зв’язався по телефону підтримки. Отже поспілкувавшись зі спеціалістами інтернет-магазину Фотомаг, було вирішено надіслати девайс до них на огляд і передачу в СЦ.

Новою поштою планшет з документами та описом проблеми поїхав в славне місто Дніпропетровськ, де представники Фотомага прийняли його як рідного (мабуть, тому й досі не відпускають).

За певний час написав в підтримку магазину запит, як там справи з моїм планшетом. На що магазин ніяк не відреагував. Ще за певний час подзвонив до них. Сказали, що дадуть відповідь. Справді, незабаром надійшло смс про те, що “товар ще в роботі. Як тільки товар буде готовий зі мною зв’яжуться”.

З тих пір зі мною ніхто так і не зв’язувався…

Минулого тижня знову написав їм письмовий запит. Зрозумів, що на письмові повідомлення магазин принципово не реагує.

І от, сьогодні подзвонив. Представник Фотомага повідомив, що “цей Фотомаг” — це зовсім не “той Фотомаг”, який був раніше, а зовсім інша компанія і вона не володіє базами клієнтів минулої компанії і відповідальності ні за що не несе. Тобто виходить, що придбав планшет я в одному магазині, а в ремонт його забрали інші. Тоді, чому забрали і чому ще й відповідь давали, що “товар ще в роботі”? Могли б одразу сказати, що вони не беруть в ремонт товари, придбані в старому магазині. Забрали і з кінцями…

Отже, ні планшета, ні компенсації, ні вибачень… А в ході останньої розмови представник Фотомагу поводив себе різкувато — чомусь дозволив собі підвищити тон голосу, відмовився називати своє ім’я і кинув слухавку. Наступний дзвінок відповів мені короткими гудками… Одним словом, якийсь мутненький цей Фотомаг.

Що може зробити скромний блогер? Написати про цю ситуацію і десятому заказати не мати жодних справ з інтернет-магазином fotomag.com.ua