Поділися посиланням:

Не працює відправка пошти з сайту. Що робити?

Поштова скринькаТаке може трапитися, якщо на хостингу встановлена панель керування ISPmanager. В настройках пошти вона має свої нюанси.

Справа в тому, що дана панель “не хоче” відправляти пошту засобами php mail() з неіснуючих скриньок.

Та навіть якщо ви й створили скриньку, наприклад, vasya@pupkin.com, то її ще слід правильно налаштувати. По замовчуванню, в параметрах домена створюється такий e-mail адміністратора: webmaster@pupkin.com. А насправді, в поштових скриньках його не існує. Вирішення доволі просте:

1. Заходимо в Поштові домени. Створюємо новий поштовий домен: pupkin.com.
Дія за замовчуванням — Reply error.
2. Заходимо в Поштові скриньки і створюємо нову скриньку, від імені якої відбуватиметься розсилка пошти на сервері.
3. Заходимо в WWW домени і в параметрах нашого домена вказуємо новостворену скриньку (замінюємо стандартну — webmaster@pupkin.com на свою — vasya@pupkin.com).

У мене була подібна ситуація. Відправка пошти запрацювала, після того як прописав правильну скриньку в параметрах домена. Як показано на малюнку: Настройка пошти в ISPmanager
От і все! Тепер відправка пошти, засобами PHP mail function, працюватиме.

Вам буде цікаво:

Категорія: Звідусіль
Мітки:, , , ,





Відповісти